събота, 16 февруари 2013 г.

Трейлър 5: Неприятно



Тя скочи и дотича при него:
-Добре ли сте? Господине? Господине? Добре ли сте?
Той продължаваше все така да гледа нагоре и тя се приближи и го бутна по рамото. Той я погледна.
-Добре ли сте?
-Бил съм и по-добре.
-Какво ви е? Да повикам ли линейка?
-Не. Здрав съм. Като бик. Аз се отличавам с изключително добро здраве. - той се засмя. Приличаше на пиян. Но като видя, че тя е искрено уплашена и готова всеки момент наистина да повика линейка, се взе в ръце, седна прилично, поприбра краката и ръцете си, така че да заприлича на седнал човек, не на човек в несвяст.
-Просто проблеми. Ще се оправя.
Тя хем искаше да се махне, хем се боеше, че не бива, че точно сега е по-добре да не остава сам.
-Мога ли да ви помогна?
-Останете.
Тя седна до него и прегърна коленете си.
-Жена ми ме напусна.
-Неприятно.
Той леко се засмя и кимна:
-Така е - стана му странно как нещо толкова страшно, непоносимо тежко за него,  се превръщаше в нейните думи в нещо съвършено обикновено. Неприятно. И толкоз.




Няма коментари:

Публикуване на коментар